Man borde inte bry sig...

Basshunter är en tönt som försöker hålla sig i rampljuset genom att göra bort sig, vilket ju verkar vara tricket numera...
Så Susie , sitt nu inte och hoppas på att han vinner Big brother och sitt inte och var stolt över att han är svensk. Han är en av de svenskar som gör att man skäms!
Han gjorde nåt extremt jobbig låt: Boten Anna
för några år sen...

En annan artist/grupp jag typ mår lite illa av är Takida. De spelas flitigt på t.ex rix fm och lugna favoriter.
När p3 bara knastrar brukar jag byta kanal på mobilradion och då är det nästan alltid dem i nåt lugna favoriter- program " Kvällsromantik" eller nåt. Usch jag ryser fan!
Särskilt de där insmickrande rösterna som sitter och säger: " hoppas ni har en riktigt härlig kväll och att kärleken är i luften"...
kan man ens säga så liksom, säger någon så , någon med en uns självdistans???!!!
Nä jag måste plugga innan ögonen går ihop på mig...
kram

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Glomde saga i mitt mail

Den dar Basshunter (Jonas) kom 4a och i sin intervju efterat sa han "Wooohoo Jag ar Svensk o vi tycker om att fisa" hahaha jag garvar ihjal mig - Han holl tydligen pa o fes hela tiden i Big Brother huset.

krm fran en Svensk som fiser valdigt sallan

2010-01-30 @ 18:44:54
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0