Men vad gör dem...

Paus...jag vill inte ha tenta! Jag vill inte ha tenta! eller jo fast jag vill att jag redan har gjort den.
Man ska inte ropa hej förrän man kommit över ån, de andra tentorna har jag fixat bra, nu ökar kravet lite på att även klara den sista. Men jag får bara traggla och läsa och traggla och läsa. Just nu håller jag på och ritar upp som en mindmap över de olika epokerna.
Hade tentaplugg/fika hos klasskompis idag...det var lyckat:).
Kanske ska käka lite för att höja blodsockernivån...
kram från den fula i släkten " vi säger att vi är fula var dag".







Kommentarer
Postat av: Dp

vad gör du i baren karin? ;)

2010-01-20 @ 06:24:25
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

karin påminn mig när vi pratar nästa gång så ska jag berätta något jättemystiskt angående den puben - vi fattar INGET!!!

krm

2010-01-20 @ 10:25:00
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0