No rubrik in the head

Jag visste det!
Jag skulle gjort analysuppgiften dagen efter jag fick jullov, då hade jag sluppit sitta här och slita mitt hår och ha beslutsångest om vilken dikt/text jag ska ta.
Brukar köra på intresse och känslan...men tänk om man inte hittar nån text alls som man gillar och kommer på grejer att skriva om då!!!!

Jag får helt enkelt köra på John Keats, impulsköpte ju en diktsamling som numera blivit film med, på flygplatsen.
Så...nu måste jag köra lite itaget...blir ju helt knäpp när jag är ledig och tappar helt organisationsförmåga eller att göra nåt seriöst haha.

Nyårsdagen är här...2010 är här. Och det började bra med att vi såg en gubbe utanför fem och and som kissade.
Tack för igår Fem, Anders, Lejnus och Linus...very nice evening indeed!



Turistbild javisst. Men blev en aning fascinerad att de i england inte kan måla rakt...kanske är det så här de går där...

Kommentarer
Postat av: Lejnus

tack själv!

2010-01-03 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0