Nomineringar önskas

Lördagen är här...eller har varit här ett bra tag nu.
Började dagen med en härlig sovmorgon, frukost framför filmen : Sex and the city-the movie. Efter halva tog jag mig i kragen och städade lägenheten från topp till tå. Sedan städa mig själv och supporta en klasskompis i sitt skrivande av analys. Äta matlåda och se sista halvan av filmen. Handla. Plugga. Tydligen fixade jag en och en halv timme. Bra för samvetet.
Nu kör jag multitasking: bloggar, lyssnar på inspelat rep. från kören, sätter upp en plansch och nynnar.

Dagens hunk är....trumvirvel....



Sellek-mannen...

Hörni...vem skulle ni vilja nominera till hunklistan? Kanske dyker den personen upp här...

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha snyggingen i de där stajta badbrallorna eller Tom Cruise haha

2010-01-17 @ 06:52:45
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Femma

BEPPE WOLGERS, mina heta drömmars man!

2010-01-19 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0