Om tio dar kan livet förändras...

Okej...the challenge is on.
Efter år av skakande på huvudet när reklamen har kommit på tv..." det där kan väl aldrig funka..." så åkte jag dit.
Jag kommer ihåg en reklam på tv-shop där de pratade sig varma om en mixer som kunde göra allt från fruktdrink till mala kaffebanor och omelett. Steka gick dock inte.
Jag kunde helt omedvetet inse att jag stirrade när den kom på tv:n, nåt var det som...magic bullet hette den!

Nåväl...jag har inte köpt nån mixer. Däremot är jag trött på att vara ful! Att varje morgon ( nästan) ställa mig framför spegeln, titta och sen säga: va ful jag är!
hehehe ja det är en positiv början på dagen. Men jag vet att livet är upp och ner, att man får finnar...men 90 procent av tiden?!
Så nu ska jag testa proactiv i 60 dar, man får skicka tillbaka produkterna och får pengarna tillbaka om det inte funkar. Jag har skrivit av allt så de inte kan luras. Misstänksam som man är.

Jag ska alltså göra ett experiment, trots fattigdom, för man kan ju bli en av de som utbrister: ever since i startes use proactiv...
eller annars blir man fulare. that`s life hehehe!

Kommentarer
Postat av: Femma

Jag fick massa finnar efter julens svullande! Fan.

2010-01-19 @ 10:33:43
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Mate! I'm GLAD you didn't buy the Magic Bullet - I köpte den till ungarna (som också trodde den var skitbra) MEN den var skit!

Finnar trallalla - sånt får till o med 47 åriga tanter så det är nog bara att gilla läget. Vi är nog släkt för jag säger också "va ful jag är" när jag kollar mig i spegeln på morgonen :-)

Kramos från positiv syster hehehe

2010-01-19 @ 10:35:34
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Men Karin du är inte FUL..... Säg gärna vad du tycker om proactiv när du använt. Har också varit sufgen på att prova den men jag e för feg... Kram

2010-01-20 @ 22:04:17
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0