Snow patrol är ju lite bra...

Så nu har syster fluff piffat till bloggen lite...eller rätt drastiskt. Tackelitack för det hårda arbetet!

Dagens bästa:
* Syster fixade bloggen
* Jag vågade lämna in studieavbrottspappret för lärarutbildningen på universitetet. Lite darr hade jag allt i handen när jag lämnade över pappret och sa att det kändes lite läskigt. Men hon var fantastisk studievägledaren och sa att det låter superspännande med litteraturstudierna och att hon är sugen själv.
* Var och badade med emma, meri och simon på badhuset. Mycket plask, kallt men kul och se er. Tack för skitgod tonfiskmacka emma:).

Ju mer jag tänker på det...
tänk att jag lämnade in pappret. Det är läskigt men nu kan jag äntligen fokusera fullt ut på litteraturstudierna och känna att jag lämnat den gamla drömmen för min nya.
 Hoppas ni har haft en toppendag med:).

Dagens låt som jag hörde på ett " Gavin and Stacey" avsnitt:

http://www.youtube.com/watch?v=yoAPw-eJuYo&feature=related

Kommentarer
Postat av: Dp

tack för sälle o glass... klart du är bra som lämnade in papprena... själv är jag jätte trött och har superpigga barn... hur orkar de?

2010-01-07 @ 18:26:59
Postat av: jenny

Vad snygg designen på bloggen blev. Din syrra vill inte tjäna extra o fixa min hehe. Bra Karin att du lämnade in papprena. Nytt år och nya utmaningar. Det skålar jag för. Givetvis står jag vid din sida om det skulle vara något. Kramis

2010-01-07 @ 19:31:45
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Maria S

Nu är jag kanske lite seeg (ja extra mycket då ;)

Men du har "hoppat av"/slutat på lärarprogramet?



Bra iaf att du focoserar på det du vill!

Promenad någon dag kanske?

2010-01-07 @ 20:18:42
Postat av: MartinS

Vicken underbar blogg. Snyggt jobbat säger jag :) Take care kakan

2010-01-08 @ 09:08:29
URL: http://www.consulo.se
Postat av: Dp

tänkte försöka mig på bloggandet igen karin... så här är min nya adress...

2010-01-08 @ 09:16:45
URL: http://inteallskul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0