Tsck Linda för the challenge...:)

1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
hm hade slutat högstadiet, glad över att slippa de som mobbat mig men en av dem hamnade i min gymnasieklass. började undersköterskautbildningen fastän jag inte riktigt ville det. Bodde själv i en etta i Finspång.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Pluggade på lärarutbildningen med en skitarolig grupp:). Bodde i min förra lägenhet, funderade på studieuppehåll. var vilsen. Väntade på syskonbarnet Nils som låg i magen då.


3) FEM SNACKS DU GILLAR
sötmandel, kola, cheesecake, kakor( naturtligtvis) och ja en massa annat. 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ronny och Ragge-skivan, Backstreet boys ( håller med dig Linda det sitter som berget ),
När trollmor har lagt sina elva små troll, många barnsånger.
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Spara ( ja vet skittrist men jag är sån:), resa, köpa saker jag önskat mig men varit för snål, ge bort saker till vänner och köpa en bil.
6) FEM DÅLIGA VANOR
Deppa, vara dålig på att planera mat, tränar för lite, övertänker ofta saker.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
vara med vänner, läsa, se på film, spela spel och våga.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Leopardmönstrat, skinnbrallor, tantblus, nätklänning.
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Hm är inte så mycket för sådant, men kortspel, sällskapsspel och The sims.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Jenny, Emma, Carro, Susie, Linus, Maria, Fem ja ni andra har ju redan gjort den haha.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Va fint ditt rum blev o vilka jättefina djupa fönster - avundsjuk :-(

psuss

2010-01-11 @ 09:37:05
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Femma

Jag kanske gört sen. Men du, Nils låg inte i magen för ett år sen!!

MVH Besserwisser

2010-01-11 @ 09:45:00
Postat av: Linda

Min naturliga hårfärg är mellanblond eller nåt. Var ängesen jag hade min naturliga färg. ha det bäst. Kram

2010-01-11 @ 12:12:51
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Åhhh nu vart det press, har inte tid igentligen men här kommer snabbt svar



1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jobbade jobbade o jobbade. Bodde i Tallboda/Linköping med mina gullungar eller förresten då var de väl tonåringar då - inte roligt ibland. Hade en karl som gjorde livet väldigt surt.



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Renoverade renoverade o renoverade hus i England.



3) FEM SNACKS DU GILLAR

svenskt plockgodis, råa prinskorvar, vaniljpraliner, punchpraliner, ost.



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

None



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Betala alla huslån, köpa bil till mig - Jaguar, köpa motorcykel, ge bort lite till de närmaste, resa.



6) FEM DÅLIGA VANOR

VILL ha en kopp tea i sängen på morgonen vilket fördröjer uppstigning, vägrar träna, smäller i mig fett o socker (men det är gott), tycker om att argumentera, flummig.



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

måla, skjuta, åka hoj, ha ingående diskussioner på Engelska, lyssna på musik.



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Korta kjolar, aprikos, Höga klackar, hatt, mormors-skor.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Boll som det lyser om, dator, motorcyklar, gevär, Daler-Rowney Colour Wheel.



10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

Kurt i Högsfall

2010-01-11 @ 14:38:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Lejnus

1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

jag gick i nian på högstadiet och tyckte det var tufft att åka moppe. flyttade till finspång från lotorp och fick egen lägenhet i samma trapp som mamma.



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

pluggade, pillade navelludd, frös förmodligen för det var väl lika jävla kallt i januari då..



3) FEM SNACKS DU GILLAR

såna starka ostbågar, vinäger-chips, wasabinötter, alla andra nötter och sura godisar



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

robert broberg - öken.. det är väl den enda som är lite udda kanske.. annars en massa punktexter och en del hiphoptexter.. roliga rim fastnar!



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

resa, flytta, köpa östlundh till ifk norrköping, köpa en bil och ge bort lite



6) FEM DÅLIGA VANOR

äter för onyttigt, tränar för lite, pluggar för lite, tänker för mycket och går typ aldrig till frisören..



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

att vara på väg någonstans, spela spel, laga mat, köra bil och snooza..



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

canada goose-jacka, y-front, cowboyhatt, skinnväst och pingisblåa tröjor..



9) FEM FAVORITLEKSAKER:

sällskapsspel, datorn, tv-spel, en fotboll, dildo. nävars



10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

kiss-gubben från nyår?

2010-01-11 @ 20:11:35
Postat av: Femma

Lite senare än alla andra:



1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

År 2000! Jag gick i nian, var typ punkare, nybliven vegetarian, ihop med Fredda & bodde i skogen i en husvagn. Kallade mig själv Oblina & var töntig & lillgammal precis som nu.



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Började jobba efter föräldraledigheten. Tog en promenad runt Strömmen med dig & "pratade ut". Hehe



3) FEM SNACKS DU GILLAR

Digestivekex, flamin' hot tjäs duddles, cashewnötter, ehh ehhh vet inte????



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Jag kan alla repliker i "Bert den siste oskulden"! & en jävla massa låtar & barnvisor.



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Köpa frukt. Köpa bil. Köpa hus. Bjuda vänner på brakmiddag. Köpa skivor.



6) FEM DÅLIGA VANOR

Kort stubin, vulgär, slarvig, pedant, envis.



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Läsa, hänga med vänner, sniffa i Lovis hår, luta huvudet mot Anders bröst, bada badkar (du skulle sett mig häromdan, jag gjorde skulpturer av badskummet!!)



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Höga klackar (för att jag inte kan gå då), stringtrosor, tubtopp (för små tuttar), skinn/mockaväst, birckenstocktofflor.



9) FEM FAVORITLEKSAKER:

tv-spel, såna små djur som en kan leka med (alltså inte riktiga), hink&spade, pulka & badring.



10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

Alla har ju redan gjort den!

2010-01-19 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0