Gör aldrig lermask i ansiktet på morgonen...du går runt och luktar!

Efter att ha hängt läpp i dagarna...ja jag vet inte hur länge. Leendet når liksom inte riktigt upp längre än 1,5 millimeter, så har jag försökt på bästa sätt att roa mig.
Bio ( redan sagt), kvällskurs : Den moderna ungdomsromanen ( verkar mycket lovande) och idag plugg ( Emma och jag satt i och för sig mest och flamsa och tittade ut genom fönstret på bibblan, på tre tjejer i likadana röda jackor som hoppade groda, käkade på Paus och sedan tog en sväng på stan, till slut höll vi på att däcka och tog tepaus på mcdonalds. Men jag blev extremt trött så jag fick även köpa skitdyr juice som funkade som uppåttjack.

Det är så här det ska vara...upp och ner. Fram och bak. Diagonalt. 
Proactivexperimentet har pågått i fyra dar...
Man känner sig fräschare, hyn får fan lite lyster som de säger...men det kvarstår en del hel innan jag köper det helt. Alltså fy vilken dålig andedräkt Stina har...oj inte alls med ämnet...men det är klart att ödören lätt kan uppstå för slickar man sin röv så...







Vad jag skulle säga om proactiv var inte "går inte hissen ända upp-katten" ovan utan att Emma sa att det märks på mina kinder att de är annorlunda. Tack emma:)

När jag googlade på ordet roligt...kom denna bild upp på...



Hoppas fredagen blir full med upptåg och härligheter...och försök att inte var pessimistika...tydligen blir omgivningen bitter då ( enligt serien One tree hill som jag glodde på igår) värst vad man kan lära sig då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0