Varning för en bild!

Dramakomedi eller thriller/skräckis...hm vilket ska det bli i denna kalla ( and i mean it) kväll/natt.
Dumpa honom eller book of blood.
Har jobbat idag på mitt favvoställe , eller ett av dem i alla fall. Jobbade bland annat med en tjej som hae långvik. där för några år sedan samtidigt som mig. Vi hade så kul då hela arbetslaget!

Bra känslor ( att uppskatta):

- Värme ( varma fötter i raggsockor och rejäla jobbskor så man pallar o åka pulka med kidsen)
- Roliga och varma människor
- Filmpaket från lovefilm.se ( ingen känsla kanske...)
- snälla kommentarer från vänner och främlingar
- mat i magen
- Känna sig fin
- att det ordnar sig för vänner som har kriser.. puss
- barn som vill hålla en i handen och kramas, barn som känner saker allt från ilska till gapskratt...det natruligaste som finns.

Gjorde kola i går för att fira lite...men trott eller ej. Den blev god men lite lite för lös så jag var tvungen att ha frysta matlådor under bakplåtspappret för att den skulle lossna.

Nä!



Jag kan inte se den där nedan, inte själv, på kvällen eller utan Sawbuddy tror jag...



Och jag som hyrde för att huvudpersonen var snygg...ja så snygg var han alltså!

På tal om motsatsen till snygg...är inte det här det gräsligaste ni sett:
Det måste ligga på listan...





Måste ju gardera mig mot framtida påhopp om att jag inte har ett riktigt liv! hehe


Kommentarer
Postat av: jenny

Hehe cool tröja haha. Btw den där filmen måste vi ju se. Kram

2010-01-09 @ 10:46:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0