Låg nivå...

Men hallå...vad är det för infall att bajsa i duschen? I servicehuset. På campingområdet. När det finns en toalett 3 meter bort. Ordet skitjobb har fått sin rättfärdiga innebörd. Och vi pinnar fram i våra halvt brunbrända ben ( under är vi vita som sparris.) Städar. Jobbar för att få våra gäster att trivas. Medan en bajsman inte kan hålla sina händer, i detta fall tarmar i styr. Eller är det kanske rent av hundskit någon släpat in. Tack säger jag. Tack säger jag bara. Men du lyckades inte störa min inre känsla av att jag gör saker för att de betyder något. Alla är ju inte "skitiga" som ni.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag svimmar av!

Påminn mig berätta om andra skitrelaterade dusch händelser - som T berättade om när jag talade om din trevliga arbetsuppgift :-(

Kram Sus

2010-07-17 @ 21:24:59
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: jenny

Fan vad äckliga en del kan vara. Vuxna människor troligtvis.

2010-07-18 @ 15:56:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0