Tid till låns

Tillåt mig vara ett litet offer för några rader...
Igår skar jag mig i duschen på jobbet, blodet rann och med det kom det en oväntat ompysslande från några arbetskamrater. Det är inte särskilt stort men det gjorde ont.
Känner mig en aning sliten...det känns lite som att man jobbar jämt. Med sex dar arbetsvecka så är det väl nästintill så.

Livet vi har till låns tillbringas på så skilda sätt. Inget sjövatten har nuddat min kropp denna sommar. Grillad mat har inte rört mina smaklökar. Jag tror på något vis att det ska bli annorlunda, men hinner liksom inte inse att sommaren snart är slut, är en lycklig(are) människa detta år. Istället för att önska att jag hade olika delar i livet, har jag nu girat runt till vad som egentligen är det jag önskar. Mallen passar inte min stomme.

Så låt oss...sudda ut den stora bilden, the big picture. Kan inte hantera den utan att vilja springa lite. För den skull.
För vad svarar vi när någon vill ha ett definitivt svar. Ja det enda svar jag kan ge är att i augusti vill jag köpa en ny säng. That`s it.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe schysst bild:) Då är vi alla snuskhummrar:)

2010-07-19 @ 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0