Det är extremt onödigt att oroa sig två gånger!

Det går ett teknikspöke innanför lägenhetsväggarna...
Vaknar av ljuset utifrån, har legat och snurrat och drömt att jag ska växla fel på jobbet, att kunderna ska tycka jag är långsam and so on and on.
Mobilen går inte i gång. När jag trycker på powerknappen " Ange säkerhetskod". Va?? Jag har ingen säkerhetskod.
Efter en kvarts letande efter instruktionsbok, som hjälpte lika mycket som en kaktus som massageredskap, går jag in på datorn.
"Fel inloggning" står det. Ah Jag blir galen. Och allt innan halv 9 en fredagsmorgon och man mår illa som en kalv för att nervositeten gör sin grej och katten ligger och fiser på skrivbordet. Tack gud! Slutligen löser det sig.

Att göra:
Köpa en väckarklocka ( det går ju inte alls att ge all tro på mobilen) åh man kan kanske kan hitta en som man kan välja låt på eller så...must check that out.
Gå och äta frukost ( allt blir lite lättare med mat i magen)
Faktiskt inse att man inte ska jobba på rymdstation där man har ansvar för någons liv om man trycker på fel knapp, vi ska ju faktiskt sälja godis, chips och korv.
Prisa miniräknaren.
Sluta skriva inlägg.
Ta semester från bloggen.
Så ha en härlig sommar you all! Vi hörs och ses och äter glass vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0