Å nej...håll styr på era fingrar! ( felsms.com)

Till: Mamma
Sms: Haha, snacka om för fest. Jag sitter på toan på jobbet och halsar sprit. Ikväll blir det hett :)
Svar: Men Olof, vad är det du skriver. Att du inte skäms över dig själv!

Förklaring: Ja, det va ju inte meningen att morsan skulle få det messet, utan en polare. Kanske inte så lyckat!



Till: Pappa
Sms: Jag skulle vilja krama dig igen, få känna samma trygghet. Kyssa dig och smeka dig över hela kroppen. Saknar dig. /Puss
Svar: Det tog till ordet trygghet tills jag förstod att du skickat fel. Skulle du skicka till Micke?
vill du ta en fika med mig i dag om jag hämtar upp dig? Bamsekram /Pappa

Förklaring: Skickadet till min pappa istället för mitt ex. Tur att jag inte skrev så farligt som jag gör ibland. Vet inte vad jag hade gjort då efter som jag skämds i hjäl för det här.


Till: Chefen
Sms: Har du varit med om andra vågen någon gång? Du vet när man skitit klart, går där ifrån och känner efter någon minut att man nog inte var klar utan måste springa in igen och avsluta ordentligt? Just det upplever jag nu men tyvärr så har någon jävel hunnit tagit toan. Vad gör jag ? :/
Svar: Nej jag har inte varit med om det. Du får nog tålmodigt vänta på din tur är jag rädd för.

Förklaring: Det var menat att skicka som ett roligt sms till min polare och inte till min kvinnliga avdelningschef. Det blev jävligt pinsamt när vi sågs i korridoren senare på dagen.




Kommentarer
Postat av: Jenny

jag garvar ihjäl mig varje gång jag läser fel sms

2010-03-25 @ 18:18:59
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0