Berg och dal...

Jaha något som förvånar mig en aning är att jag tycker en bok om Strindberg är intressant. Måste även det vara en del av pms-grejen :).
Jag inser nu kanske att det var lite väl svart i går...tog ett bad ( det skönaste av alla bad någonsin tror jag) vilket säger ganska mycket då jag i regel häller upp för hett vatten och sen typ svimmar...
Att lyssna på Dido och bada i ett mörkt badrum med tänt ljus gjorde tydligen ett smärre underverk.
Och se...idag skiner solen. VAAAA?!  är det sant!!??

Jag ska försöka bygga på lite bättre självförtroende och fan snacka på seminariet i morrn, det som knäckte mig var nog den engelska kursens första seminarium då folk tittade som man var dum i huvudet när man uttryckte sina tankar.
Jag känner att jag har bra saker att säga ju...än sen om inte alla tycker lika.

Tack för fina kommentarer...
jag kommer gärna och käkar kakor, jag saknar dig med och jag vet...jag borde köpa FEMAL  men jag har verkligen inga pengar över till det. Det här året och ekonomin är kris kris kris. Det räcker sånär liksom.
Oj nu har jag bara 15 till på rasten, bäst o surfa vidare!

P.s Annica kom på ett asroligt uttryck:
Strindberg: Jag hatar kvinnor!
Kvinnorna: Vi hatar dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0