Dagens uttryck ( från bok): Ibland måste man tala utanför tänderna!

Frulle på Sockerbagarn är inte fel, Jenny Saw och jag började dagen med lyx frukost ( och torr bulle tydligen). Men snacka lite, hänga, diskutera kring Eclipse fula plansch och att Edward egentligen är ful ju men att det är det vampyriga som man gillar. Fjortisvarning på det samtalet.

Sen drog vi våra fötter hem till mig och pluggade. Hon satt och svor över sin uppsats, jag över min bok. Helt plötsligt dök någon Maria upp i den, jag blev paff. Kan ha varit så att jag nog inte läste så värst mycket innan båda ögonen gick ihop i går kväll :). Men nu är den klar och jag har dessutom läst två kapitel i en bok till kvällskursen. So far har jag hållit pluggschemat, nu är det bara en bok kvar. Men den är lite lagom tjock och det löser jag. Fast lite krubb innan vore nice.



+ yoghurt och fint besök av Saw. Trevligt!

Sen berättade hon ( efter att jag bett henne, vilket jag ångrar) om att det finns folk ( plågare mer) som slänger hundvalpar i golvet, hänger upp dem och skär av pälsen...sen sa jag stopp! Sånt är så jävla hemskt!!!!
Jag skulle vilja kasta ut människor som håller på med sånt rakt ut i rymden och hoppas på att de hamnar i nåt svart hål långt åt helvete, där någon tar bort deras hud när de är vid MEDVETANDE!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja det var trevligt idag synd bara att du fick höra så mycket fula svordomar från mig under tiden jag skrev hehe.

Ja du alla jävla djurplågare borde vi kasta så långt åt helvete som det bara går....efter att vi plågat dem förstås

2010-03-16 @ 19:20:14
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0