Djurtema

Love the feeling of sleeping in att bed with new....eh lakan och påslakan och grejer. Sovit som en mätt gris!
Sen upp och käka en yoghurt, tvärmätt efter att Emma bjussa på grillat och paj i går kväll , tack:) .
Och sen är det lång dag i dag, dels uppsatsmöte klockan 13 och sedan kvällskurs 17-20. Så jag grundar lite lätt för att käka mat innan jag åker.
Stina är inte sig lik, ligger på mattan och tittar slött upp, verkar deppig. Ja så kan det gå när man mobbar ut sin kompis haha. Nävars men jag kan inte riktigt hjälpa det att fundera på en vän till henne, kattungar är lättare att slussa ihop med stora katter och dessutom ger det ofta energi till tjockiskatten:). Så får se...
det är inte mer jobb med två än en katt liksom och eftersom jag troligen inte kommer vara hemma jättemycket även efter vårterminen, då jag jobbar långa dar ( peppar peppar ta i trä), så underlättar det ju dåliga samvetet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0