Fredagsflum fast på en torsdag...

Samtal på campus- bussen, igår. Två litteraturvetare sitter, halvsega efter sent seminarie:
F har precis berättat om att hennes ledband i knät gick av när hon skulle hoppa över en stock på
" redskapsgympan" på gymnasiet...
När F har slutat berätta inflikar
K: Jag hade lite problem med mitt ena knä på gymnasiet med...
F: sånt tar ju så lång tid att läka...
K: mm fast det blev bra...fast lite skumt var det. Skolsköterskan gav mig typ remiss till ett skumt ställe...
F: va vaddå för skumt ställe?
K: på nån mindre gata i ett avlägset område...och sen fick jag ligga på en brits på magen...
F: ( Börjar garva bakom halsduken)
K: Och sen tog hon typ fram en liten mikrofon...och
F: ( garvar) vaddå mikrofon...hahahahaha
K: ( börjar också fnissa)
 sen ballar allt ur, F och K sitter och fnissar och målar upp bilder av någon som har en mikrofon eller megafon och skriker in i knävecket : Läk!!!
7 minuter senare när F och K skärpt sig :) fortsätter K:
- Ja och sen i alla fall så masserade hon typ med den i knävecket...

I morrn får ni inte missa Beatles konserten klockan 15 i Hörsalen!


Kommentarer
Postat av: Emma

i´ll be there... med lera i håret...

2010-03-12 @ 19:00:20
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Felicia

Lika roligt varje gång!!;)

2010-03-13 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0