Gott och blandat...

Sovmorgon två dar i rad är gött. Sen att det beror på att jag är värsta nattugglan och skittrött när det ljusnar...

Tänkte bidra med dels en bild och en text som jag fick på mailen från syster som blir eld och lågor över Ikea och frysta tårtor.
Följande citerade hon från lådan:

"Two young Swedish men, Kent o Lennart had a dream of building a boat and sailing around the world when they discovered a secret recipe from 1890, for an irresistable cake that was unlike anything they had ever tasted before. History doesn't reveal how much they ate but we know that this experience was to change their lives forever. Now, instead of sailing eheir passion lies in baking tårta (as we say in Sweden) and sharing the unique Almondy taste with so many more"

Vad både jag och syster tänker är....fanns det daim 1890. WoW! Starkt jobbat...grävt i nån bark eller nåt eller kåda...kanske är kådan daim!!

Dagens bild är formbar...så här känns min rygg just nu:



Stolformad katt eller kattformad stol, svårt att veta vilket. svårt att skilja dem åt!

Och hörrni...skit i söndagsångest...ta en banan och var glad istället! :) Eller daimtårta.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker verkligen inte om almondy tårtan... eller den med mjölkchoklad är ok... de andra är ju bara ett virrvarr av socker... nä nu ska jag göra nån nytta o fundera på om du vill att jag ska komma förbi nån kväll i veckan...

2010-03-21 @ 19:03:16
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: jenny

haha den var rolig. Ta en banan istället

2010-03-21 @ 19:09:30
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Socker AR BRA Emma :-) :-)

Puss

2010-03-22 @ 09:58:12
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Emma

haha vet inte om det är så bra... inte för mej... brukar tendera o bli lite för mycket... haha... så nu ska jag köra sockerfri kur i två veckor får la se hur det går... måste avgiftas...

2010-03-22 @ 12:56:15
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag ar periodare nar det galler socker men tycker aven att fett ar bra (pa riktigt alltsa). Annars har jag en standigt pagaende diskussion med mannen om Salt. Jag anser Salt ar BRA och man ska ata sa MYCKET man kan hehehe (well det ar GOTT i alla fall) och han ar galen pa mig o sitter o blanger nar vi ater. Konstig typ :-)

Ge Karin en kram fran mig for jag kan ju inte sjalv

Kram Sus

2010-03-22 @ 13:21:08
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Bloggarinnan herself

hehe kul med en pågående dialog:)

Blängande man vid maten= allas rättighet:)

och kram!!

2010-03-22 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0