Hehe

Hahaha Lindas inlägg rules ( och jag är fjortis uppenbarligen):

Folk som skickar sms till fel personer är så fantastiskt!
www.felsms.se ( tror jag)

Till: Pappa
Sms: Sol, god mat, mycket vin och festande hela nätterna. Ja, du hör ju att vi har det bra. Synd bara att man har sand i hela fittan efter badandet i havet. =) Ses på söndag. kram
Svar: Kul att du har det bra. Älskar dig. Pa och Ma

Förklaring: Var på cypern med några vänner när jag Skickade inte till min vän som jag trodde utan till pappa som klokt struntade i vad jag skrev och svarade på ett bra sätt. Men när jag fick deras svar så skämdes jag i hjäl och vill stanna kvar på cypern i minst 17 år.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

MARGARIN - Jag blir galen pa det har landet! De saljer inte Margarin - fraga mig inte varfor for det ar val som med allt annat har att de tanker tvars emot oss - Finns bara smor! Har letat som en idiot och nu sa dom i morse pa tvn att England ar det enda landet som inte saljer margarin. Sucks!!!

Tankte bara sa att du sakert ville veta det!

2010-03-05 @ 19:01:09
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Tim

hahaha

2010-03-05 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0