Hey baberiba and babies

Bloggen tyngs ner med youtubeklipp, bara för att Jenny saw lärde mig hur man gjorde för att klistra in dem...
skyll på henne :).
Påbörjat hemtentan nu...tänk att en sida ska ta cirka två sidor att skriva, men det blev ju också två bra sidor...
planeringsfreak är jag, men det är bra i såna här lägen. Ibland får jag kommentarer om att jag är anteckningsnörd haha, men well...nu är kommer det ju till handy, för jag behöver bara i princip slå upp sidan jag antecknat och hittar exempel i texten att använda.
I dag kommer pengarna och skrattar åt mig och sen vinkar drottningvinkningen...




Kommentarer
Postat av: Jenny

haha skyll på mig bara hehe. att planera är ju bara bra. Skulle jag behöva göra mer. Kram

2010-03-25 @ 14:32:23
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0