Hola!

Det är helt enkelt rätt att tro på dålig kritik, man går in med den attityden. Och kommer ut med röda ögon och en liten klump i magen. I alla fall vännen med tårar, klumpen kan jag stå för.
Jag kan tydligen inte tjuta på bio längre, skulle gärna vilja klämma fram tårar när det är sorgligt, men jag tjuter bara när jag mår dåligt eller när typ någon säger pappa Charles.

Remember me...filmen med en chockeffekt vi inte visste vilken, satt och tissla och tassla om vad det kunde vara.
Se filmen! Den är bra!

Måndagens bästa citat:

( i biosalongen, jag och fem pratar..., blir avbrutna av en kvinna/ tant som frågar om vi sett " Änglavakt" ännu.)Vi: Nä...är den bra?
Hon: ja....Isabella är så vacker, till och med utan mascara... ( på bred östgötsk dialekt!)

( på vägen hem från filmen)
F: Akta, nu var det nära att du trampade i hundbajs!
K: men det var ju en tofs! ( typ gardintofs med fransar)





Dagens klipp ( videon jag berättade om Sus!)
Vad säger man sen..." eh jo chefen..."

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Hahahaha jag dooor! Stackars jakel. Man ser att dom ar "lite" oroliga over honom nar dom kommer klattrande. O jag som tyckte synd om mig nar varat tak rasade in o det sag ut som bomben men det dar tog nog langre tid att roja upp. hehehe sa bra att det fanns en kamera.

2010-03-23 @ 16:37:47
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: jenny

Haha gud vad hemsk egentligen

2010-03-23 @ 17:35:33
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0