Hur lyckas man plantera om alla blommor och städa på två timmar? Tydligen gick det...

Jag gillar Ellen degeneres jättemycket... dels verkar hon ha bra humor, dels är hon både djur-och människovän och hjälper folk, utan att avbryta och vara för mycket Oprah.
En annan bra sak är att hennes talkshow visas vid lunch-tid, perfekt att äta och skratta.

Idag lämnade jag in hemtentan, for som en jojo till Linköping och sedan hem igen, rätt soft att sitta på bussen och lyssna på radio och se filosofisk ut.
Sedan åkte jag till bibblan för att bunkra upp för uppsatsarbetet. och det kan man ju säga att jag gjorde. Träffade på en väldigt entusiastisk bibliotekarie som sökte för glatta livet efter böcker om kvinnlig sexualitet i litteraturen. Sedan babblade hon på och vi gick till hyllorna och sedan drog hon till deras arkiv för att hämta ytterligare två böcker. 
Till slut fick vi ge oss båda två och jag traskade iväg med famnen full och en annan bibliotekarie stannde upp:
- behöver du en korg? jag kan hämta...
Fast det gick bra, ställde inte till med en scen och trillade så böckerna flög åt alla håll.

 

Så i morrn börjar läsningen...tur är att ämnetför uppsatsen är intressant annars vete sjutton.
Känner mig glad för denna vecka...imorrn ska jag plugga med Jenny på dagen och på onsdag med emma på bibblan. Jag ska hinta lite om att fira att vi är så duktiga och Paus alltid finns :).
Och sen kommer påsken med påskägg, fast jag får aldrig nåt sånt längre...får köpa ett själv och låtsas bli förvånad:)
Fast å andra sidan ger jag ju inget till nån heller, the cirkel is round.



Den skönaste tröjan jag har typ, gratis är toppen...och så satte jag lite guldkant på moset.

Kommentarer
Postat av: Emma

karin de serverar stekt skädda på onsdag... jag vet inte vad det är... men det låter som en gädd rumpa...

2010-03-29 @ 18:14:08
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: jenny

ja det var himla kul i går med pluggandet och goda kladdmuffins gjorde du. Mums

2010-03-31 @ 07:45:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0