Inte farligt...lite hopp

Jag vill skicka lite av min bitvis dova sol till några stjärnor som hållit mig uppe idag och gjorde att dagen slutar bättre än den började.
F:s otroligt vackra sms vid åtta-tiden. Tack fina du!
S:s tips och att du faktiskt påpekar att mitt liv pågår...jag ska verkligen försöka få in i mitt system att inte vänta, kommer bli svårt men ska försöka. Det är som du säger...jag lever ju nu.
E för att du gör så goda kakor så man dör ( särskilt kolasnitten) och för dålig hörsel:)
KS som jag lunchade med idag, och som hjälpte mig på andra tankar, bara genom att vi sågs och just inte pratade om något jobbigt.

puss fina fina människor som står ut med en puttis som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0