Måndag och fågelkvitter ( på spårvagnstrådarna)

Jag hade skrivit en ganska kul inlägg, men sen blev datorn kaputt och stängde av sig och allt flög bort åt den heta sidan med elden.
Så jag tappade min inspiration och orkar inte skriva om det. Snacka om jobbig pms jag haft några dagarn nu...
pratade bland annat med mamma och hennes telefon är trasig så samtalet gick ungefär så här:

- Ja det är Karin...
- Ja det är mamma...kan du sätta på datorn?
( telefonen börjar brusa...)
- Ja...vänta lite...

Sedan pågick samtalet en stund medan segdatorn laddade upp ...

M: adressen är....( börjar mumla nåt konstigt namn...)
J: ja men vänta lite..är inte inne än...
M: blablala bla.se står det här...
( Brus brus brus , klonkljud, brus brus, klonkljud i telefonen)

en kvart senare typ kokar jag , klonkljudet och bruset gör mig rabiat. Ni vet när man ligger och ska somna och sen hör man klockan i köket ticka och sen kan man inte stänga av det ljudet.

J: alltså jag blir galen! Hör du ljudet!!!!
M: Ja det är inte jobbigt...
J: Lite...jag behöver nog in på mentalsjukhus...

( Brus brus brus, klonk, brus brus)

Så kombinationen brus, klonk, pms, saker som går fel= not so good
Men nu verkar jag bli lite mer normal och ska satsa på att kolla efter Femal som tydligen ska hjälpa mot just pms.
Intressant va hahaha.

En annan grej som jag tänkt på sedan hon sa det, det finns inget margarin i England!!!!!!
Det är som någon skull säga: Robert Wells har klippt håret kort...

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

What?? Fattar inget! Vada Robert Wales har klippt haret kort - confused!

Och FEMAL funkar absolut (i alla fall pa min PMS) men det tar 2-3 manader innan du marker det. krm

2010-03-08 @ 13:18:50
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

läste din systers inlägg. Vad hemskt att behöva vänta 2-3månader innan man ser resultat. Man vill ju se direkt hehe. Kan tänka mig att det där klonk klonk samtalet var jobbigt haha

2010-03-08 @ 18:43:21
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0