Off with the head!

Jenny saw var lika peppad på bio som jag... Fast hon tog det lite väl lugnt tills jag sa: nja filmen börjar ju klockan 18...jädrar vilken fart det blev på henne över parkeringen. Men vi kirrade biffen, hann köpa biobiljetter, cheeseburgare för vi var döhungriga, och popkorn på en kvart .Sen när vi stod i kön in till bion fick en tant panik haha.
- Hallååååå! ( hennes film skulle börja sex med, personalen sprang som stressade sillar för 3D-glasögonen var slut!
Själv stod vi lugna, ja förutom Saw som sjöng haha. Väldigt underhållande...
Sen fick vi komma in äntligen...
såklart var några tvungna att resa sig för att våra platser var typ i mitten. Men det var å andra sidan inga problem då folket var på sprudlande humör. Så pass att en tjej tappade sin godisrulle som rullade ner en rad så hela salongen blev engagerad och letade.
Vi fattade naturligtvis inte att vi hamnat på premiären, glada!
Och snygga!








Mycket bra film, 3D effekten är riktigt cool, lite störande när texten är typ vid ens näsa , men annars inget att klaga på.

Den får 4 kakor av fem möjliga.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Gud va fina ni ar :-)

2010-03-06 @ 17:32:08
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Haha filmen var riktigt bra hehe (nål i ögat) Roligast var tjej och godisrullen samt snubben som sjöng bakom oss i kön haha

2010-03-06 @ 18:04:30
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Emma

kakor till bjuds... tis, ons eller tors... gärna kväller för jag måste pluggeriplugga på dagarna... fast om inte annat så får jag höra dej sjunga i helgen. vilket jag ser fram emot... kram du är så bra trallalala!

2010-03-08 @ 08:34:28
URL: http://inteallskul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0