Wienerbrödspsykos

Idag har vi diskuterat Strindberg , en munter man not...sen åka buss hem och irra runt på stan med en klasskompis, jag hittar fan inte handelsbanken! Var har de flyttat den!!!!!
Så bror T får vänta tills jag har googlat fram " the location", alltså i morrn. Ledig i dagarna fyra nu, gött...fast ledig och ledig, man är aldrig ledig när man pluggar.
Känner mig lite trött på pluggande nu...men det är ju inte konstigt med tanke på hur länge jag gjort det...fast jag måste fixa min examen först.
Ibland har jag jättesvårt att tänka längre än tårna, i bland tänker jag alldeles för långt.
Ibland tror jag att livet på nåt sätt tar slut när jag slutat plugga. Jag lämnar något som jag lärt mig extremt mycket av...jag lämnar hela grejen att lära känna folk, den där konkreta möjligheten att hänga med folk.
Jag är fast i nån slags roll där jag sätter vänner högt...snart kommer livet vända och man har knappt tid. Eller just det...nu pratade jag om andra hehe...inte jag inte. Jag kommer vara den där som ler utanför deras rosa bubblor av förälskelse, är den som är förstående och tålmodig.
Observera att det här inlägget inte är nattsvart, utan relativt positivt haha.

Gårdagens tv:

Sämsta: Dating in the dark

Upplägget är att tre killar och tre tjejer först samlas på en gruppdejt, i ett kolsvart rum, sedan får de efter första intrycken bjuda in någon på en enskild dejt.
Allt sker i mörkret...slutet innebär att de äntligen ska få se hur de ser ut.
Tjejen och killen står i mörkret mittemot varandra, några meter ifrån. En strålkastare riktas på en av dem i taget, de får inte prata med varandra, de ser inte varandra, bara den med ljuset på sig kan ses av den andra.
Allt bevisar att utseendet betyder nåt...
På slutet av programmet går en av dem in i ett rum med balkong. Den andra kommer nog välja mellan att gå in i samma rum, detta innebär att hon/han vill fortsätta träffas.
Men det finns också en möjlighet att man ser den andra personen dissa en rejält genom att man ser han/hon går ut genom porten och bort på vägen.

Usch och fy, offentlig förnedring! ska inte se det mer.


Bäst: Åh herre gud!

Programmet på ettan där Jonas gardell ( fina Jonas) berättar om Jesus, åker på resor och diskuterar hela fenomenet. Väldigt roligt och allvarligt på samma gång!!

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Vada "Wienerbrödspsykos"? Fattar inte? Vet du - jag bakade winerbrod IGAR! Min pappa var bagare men det har definitivt INTE smittat av sig pa mina gener for det gar at helvete vad jag an forsoker baka = igar med forstass men T ater ju vad som helst som ar sott sa han suger nog i sig dom i alla fall :-)

krm

2010-03-03 @ 16:37:04
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Maria S

Du skulle ha messat mig och frågat, min lillebror jobar ju på handelsbanken :) Vill du till kontoret i centrum ligger det numera längst ner på drottningg. ganska exakt vi rådhusets spårvagnshålplats.

2010-03-03 @ 21:14:11
Postat av: Jenny

Håller helt med Dating in the dark var sämst haha

2010-03-04 @ 18:43:04
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0