Bananer ska vara nästan gröna, det är helt rätt!

Lite hederligt solsken är alltid välkommet.



Glass i stora lass med...(inne i dålig disciplin-period med plugg och socker)...



Jag åt inte båda själv... skulle säkert kunna det men lite sällis med Jenny Saw är trevligare...



Och skeden i munnen och plötsligt blev det snorkallt. Tack!

Vi tog en ( flera) vändor på stan...och blev naturligtvis tvungna att prova vårens mode...



Obs ! Man ska inte ha leggings under. Men egentligen blir det lika fullt utan. Man känner sig som en tant när man går på stan numera. När man längtar efter hederliga vanliga kläder. Istället får man hålla tillgodo med en stor pyjamas i en del.

Till sist kommer dagens tips...



( Foto taget när jag var barnvakt i går kväll)

En tvättkorg behöver inte fyllas med tvätt. Brickor och sladdar har också en plats i hjärtat på den.



Kommentarer
Postat av: jenny

Glassen var asgod fast det var snorkallt. Men ditt sällskap var det bästa. Bästa var när du provade bebisdräkten haha. Fattar inte hur sånt kan vara mode. kramis

2010-05-11 @ 18:28:59
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag svimmar av - vilken JATTEGLASS - Fy vad ackligt - Jag ar nog den enda i varlden som inte ar sa varst fortjust i glass men det gor inget.



krm

ps. jag svimmar av igen - vem kom pa att det ska vara trendigt med bebisdrakt - idiot (eller bara lite dalig smak)

2010-05-11 @ 18:43:15
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: emma

min son brkarkrypa ner i sånna korgar o sova i dem.... han tar en kudde och så vips äre världens bästa säng..



så så tror jag inte att kläderna du valdeo prova är något för dej ;P

2010-05-11 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0