Host och Twilight 4 kommer filmas har jag läst.

Nu räcker det med att vara hemma och vara sjuk. Det är sjukt tråkigt så att säga. Missat kalas idag blä.

Saknad efter:
matlust
människor
ut och springa ( om jag gjort det nu hade jag säkert fått lunginflammation eller nåt typiskt)
positiv attityd
sockerfritt liv ( det har gått skitdåligt den här helgen...jag har käkat som tröst och hävt i mig saft och godis, svag saft vill jag påpeka)

Plus:
Läst i kapp till kvällskursen
Pusslat klart en stor del av mitt 1000 bitars pussel
Lyssnat på roll on ( de är så himla roliga)
fått roligt mms av femma

veckans bilder:



Roligt spel på spelkvällen i Linkan...måste köpa när jag blir lite tyngre i plånboken om så där 1,5 år.



Och nu något till alla singlar...varför inte fånga någon av de här härliga karlarna...or not.






Nu ska jag rota i skafferiet efter nåt ätbart...för att inte må illa. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha vilka annonser. Söker någon vid sidan om. (Du karin vad var numret haha.) Men ärligt helt sjukt att man skriver sånt hehe

2010-05-01 @ 20:18:37
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

hehehe, men va fan karin det ar ju en 92% match - varfor klaga pa att han ar gift :-) Vilken idiot!

Kramos fran Sus

2010-05-03 @ 18:30:34
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0