Tändstickor till ögonen...

Veckans citat från några barn på jobbet:

" Är det där en rutten bulle?" ( ett barn tittar på bullen med mycket kanel på i min hand, som jag precis fått från en av förskollärarna som bakat till utflykten.)
Kan påpeka att den var väldigt god.

" Elsa sa att jag skulle säga till dig att jag kissat på mig" ( Ett barn kommer, drar ner mig så hon kan viska i min öra där hon väser fram det)

Trött som en gnu. kvart i fem var tiden då jag kvickt fick lunsa upp. Jag gillar att jobba på ställen jag känner till som det jag jobbat på i flera år, men faktiskt...jag skulle nog inte palla att jobba som förskollärare hela tiden. Jag trodde det, men jag verkar ändå har följt en instinkt att byta bana och att den var rätt...
Nä jag får däcka lite i femmas säng sen...ryktet sa att hon var lika trött haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0