Adieu

Kära läsare ( alla 5 av er:)

Jag väljer att göra ett uppehåll, kanske för en tid, kanske för alltid.
Med bloggen alltså.
På något sätt har den fungerat som ett forum där man kan skriva av sig, där man kan "kommunicera" med personer som man träffar ofta, träffar sällan eller inte alls.
Behovet av en blogg har nu minskat...
likt att minska tv-tittandet ( herregud vad man hinner göra grejer om man skippar tv:n!) försöker jag fånga livets gnistor, bra och dåliga, de som går in i själen och de som svider i ögat. Tydligen går det lättare utan elektroniken.
Jag vet, hoppas att vi håller kontakten ändå. För det gör ju människor som älskar varandra:).

En stor puss och kram för alla fina fina kommentarer och snälla ord! Ni är guld värda!


Kommentarer
Postat av: Annica

vad synd jag har älskat att läsa din blogg! Kanske dags att jag också skaffar mig en annan sysselsättning...:)

2010-09-26 @ 13:59:30
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Men fan då! Men jag får väl stå ut o lida. Tänk inte på mig inte :-)) Du får väl uppdatera mig ang. allt på annat sätt.



Kramos

Sus

2010-09-26 @ 14:24:42
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Anonym

Är du hemma än? Jag tänker att du borde se det här eftersom det kanske kommer till din mail, och jag har för tomt i fickorna för att skicka sms om jag inte måste. Hoppas vi ses på torsdag i alla fall. Du borde göra en comeback.



Kram på dig



Jolinern

2010-11-30 @ 11:55:55
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0