Lite väl präktigt på morgonkvisten, men sant!

Det är intressant med våra liv och vår inställning till saker.
T.ex vi har inga krig, svält i den mening som andra länder och världsdelar har.
Så vad ska vi då bli "offer" för och oja oss över...
Jo en simpel förkylning.
Vi får typ spel och ojar oss: "Men men så här skulle det ju inte vara!!! Svullna bihålor och nasal röst, fan vad livet är orättvist! Åh va trött jag är!"

När det sen slår oss, ganska brutalt,
att vi har det jävligt bra i jämförelse med många andra kommer en känsla av skam.

Så nu ska jag välja att omfamna näsan torr som fnöske och inte hitta på undanflykter att jag inte kan plugga. Det är ju fan inte näsan jag läser med!

Inte meningen med livet, utan meningen I livet!

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

VET DU? För typ 20 minuter sen tänkte jag just the same! Hur konstigt är det.

Ska vi snacka idag? txta mig så ringer jag up.



krm sus

2010-09-14 @ 10:25:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0