Sura nappar

Det här egosamhället...
Där alla går in i sig själva och analyserar minsta lilla gnutta av känsla. Hur känns det här? Mår jag inte lite dåligt?
Känner jag mig inte lite ledsen ändå?
Jag vill inte vara en filosofisk människa! Överanalysera samtidigt som kroppen och sinnet varnar för fara. FARA!
Vilken jävla fara?! Det är ju inte så att det kastas bomber utanför dörren eller att allt du har ryckts ifrån dig.

För allt ryckts egentligen bara från dem som inget har. Det här samhället där alla ska ha och ha. Rafsa åt sig livets godbitar, gärna utan minsta möjliga ansträngning.

( Ja! , jag har pms!) Men lite sant är det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag har också pms idag. Jag är nog en av dom som tycker lite lite synd om mig själv haha

2011-04-05 @ 19:53:50
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0