Nämen...

Det är lite som julafton, att hämta ut paketet. Med en splitter ny dator. Inga virus. Inga upphakningar. Inga utbrott på att skiten vägrar funka snabbt.
Eller julafton och julafton, man betalar ju inte sina egna presenter då, eller förresten, haha Annica och jag verkar göra det. Man hittar en grej man gillar, man köper den och slår in i fint papper för att sedan adressera den från tomten. Present som present och dessutom har man ju nästan glömt bort att man köpte den, så det blir: Nämen...ett paket, vem kan det vara från...jaha tomten...vad rart av honom!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja o det är underbart att ge sig själv fina paket:) Tack tomten!

2011-08-25 @ 20:58:59
Postat av: Ytfluggig YsterSysterfarmor

typ 15 minuter kvar tills jag ska sätta mig i en stor låda! fan va ont i knäna jag kommer få

Puss

2011-08-26 @ 10:17:17
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0