Totalt svart

Det är väl ett känt faktum att när något går sönder, då hänger något annat på den trenden.
Igår kväll dog datorn. Den lyser glatt med sin gröna lampa på powerknappen, men skärmen är svart och den brummar i det tysta. Det vill säga, inte alls.
Idag är den död.
Ibland känns det som om man ska skämmas för att man är ett planeringsfreak, men det lönar sig i detta läge:
1. Back up sparade för några veckor sen
2. Uppsatsen har redan skickats till läraren, så den finns både på mailen och på usb. thank god!!!
3. Tillfälle för att köpa ny dator, för let´s face it, det var väl rätt väntat då den har varit så jäkla konstig, seg och inte funkat rätt, hakat upp sig.
4. Börja på ett nytt blad, passar väl till hösten så säg:). Ny dator, nya möjligheter, nytt jobb (snart så...), vi får börja använda scarf och våra fina jackor, vi får gå genom prasslande löv. Om några dagar kommer den hem, den nya datorn, den som får fungera som en symbol för nystart.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har köpt världens finaste röda jacka... är överlycklig över min jacka... jackan är superduper.. hiih... jag gillar min jacka fall någon missat det...

2011-08-11 @ 21:53:38
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0