Förflyttning

På diskbänken ligger några nyinköpta bullar, väntar på att bli doppade i kaffe av några hungriga "flyttgubbar". Eller egentligen handlar det om en flytt av en soffa från punkt a till punkt b, dvs hem till mig.
Varit på en promenad på 1,5 timme med en maria, hon var bussig och bjöd på lunch: bulgur, fisk i ugn med saffranssås och grönsaker. Satt dödsskönt i kistan.
Så bullar, kaffe, en ny soffa, promenad, lunch och första december. Inte fy skam.

och nu...
en röstning till...
vilken är er bästa julsång? Kanske att den dyker upp här på bloggen...

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmorSusie

Fodelsedags onskning for din blogg

Uprising med Muse - PLEASE

Det ar den basta Julsangen jag vet

Kram fran en GAMMAL GAMMAL tant

2011-12-01 @ 17:01:30
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Emma

Hopp... det är tomt utan soffa... KOM TILLBAKA!!! haha... nej då.. men känner att jag vill ha min NYA typ NU! Hoppas det blev fint med soffa och fåtöljer och allt... puss

2011-12-02 @ 05:51:19
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos/
Postat av: Anette

Bästa julsången: O helga natt och julen är här :)

2011-12-02 @ 11:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0