"Vaddå...jag fattar inte..."

Årets bästa idé kommer från broder Frank ( läs förra inläggets kommentar).
Det vore ju faktiskt ganska fantastiskt om mamman vår kunde komma över sin teknikskräck och skaffa en dator och sen kunde hon skriva om sin dag, sitt liv, sin visdom.
Eller ja, jag tror nog inte riktigt hon fattar att hon är ett original och att det är typ det som är kul med henne.
Bland det roligaste är ju när hon säger nåt, man fnissar ( hennes make med:) hon ser stött ut och sen missförstår hon och tar illa upp.
Om hon ändå förstod ironi:)
Fast då vore hon ju inte hon.

Idag är det bakdag, var tvungen att fixa ihop ett gäng makarons till julbuffen på torsdag, och så gick man och peppade på att det skulle bli några över som man kunde smaska på. Blev det några över, näe så klart inte och det blev dessutom ett litet antal. Inga omtagningar där inte. Får se om jag hinner svänga ihop några till nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Maria S

Hon är ju helskön din mamma, det är en blogg jag skulle följa :)



Är det svårt att göra Makarons? Är det gott??

2011-12-11 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0