Glada är det hehe

En morsa (guess who) sa en gång att singelmänniskor blir så egocentriska, ja och nu kommer ett egoinlägg haha. Det kommer handla om några saker som får en (mig) att må bra, och var annars ska man skriva dem om inte i en blogg, det mest ego som finns typ :).

1. Träning
Femma lekte hobbyläkare och kom på orsaken till mitt suckande och surande i telefonen (medan hon bakade bröd och hade en halvsnurrig hjärna efter en dålig natt med spyende barn ( tack för att du lyssnade!):
Jag har inte tränat på en vecka och tydligen har kroppen fått för sig att det är "the thing to do" för att inte må skit och tro att " Ja världen kommer gå under" och " Ja, saker är alltid skit"... så nu måste jag ta tag i det, planera in träning, det lönar sig i längden och sparar trötta hjärnor med öron.

2. Raggsockor ( är fan beroende av dom, får lite panik om de fått fötter och är borta)...

3. Det minst ego kanske, men fina finisar till vänner och syster...vad vore livet utan sådana som svamlar om niagarafall till mens , berättar om mammors "tough love" som yttrar sig i kommentarer, systrar som skadeglatt säger att de ska fira med fläskfile nu när lillasyster fått bebis, medan man själv njuter av en stor skål med mannagrynsgröt eller ja allt mellan himmel och helvete.
4. Pengar! No need to say more about that:) Imorrn blir glädjens dag, fest i början av månaden, pest i slutet hehe.

Dags o nanna kudde, o vakna upp till en rik dag!

Tack för att ni tillät en liten egotripp! Bidra gärna med en egen i kommentar:)


Kommentarer
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Fläskfilén var asagod - har skickat en portion i en påse med ditt namn på. Hoppas den är ok när den kommer fram hehehe. Nävars - tycker jättesynd om dig. Jag har ju igentligen inte heller råd med fläkfilé men jag tänkte att, va fan det måste väl firas o jag äter ju inte varje dag ändå så om jag en dag köpter fläskfilé ska väl ingen klaga.

I dag har jag tjutit i 1,5 timme! Kul film Not!

Precis rödflammig i hela ansiktet. Tur ingen jävel ser en.

Puss o trevlig helg gumman

2011-02-25 @ 16:08:29
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Emma

Vet du vad Karin... Vill du ha fläskfile? då tycker jag att jag kan få tillaga lite god fläskfilé till dej nästa vecka bara för du är så himla bra helt enkelt... :)

2011-02-26 @ 07:40:28
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Vilken gullig Emma - det är sådana kompisar man ska ha

puss

2011-02-26 @ 12:12:46
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0