i-landsklagan som får en insikt

Frukt mättar inte. Det gör en vrålhungrig. Tur att man kunde få till en hundring på kontot och handla lite mat då:)
Vännen A och jag pratar ofta om pengar...om att vi inte har några vill säga hehe. Svävar ut i diskussioner om hur jävla fint vi skulle kunna ha det hemma när vi blir rika som troll, fast jag tror att det mesta ändå skulle inhandlas på loppis.
Igår , när jag stirrade in i skafferiet och var så jädra hungrig, snabbmakaroner mättar inte så länge. Valet stod mellan att käka popkorn eller kanske marsansås...hm nä men man kanske skulle blanda lite havregryn med mjölk och socker. fibrer är bra. Jaha just ja, inga havregryn, ingen mjölk, inget socker. Man känner sig lite fattig...
Kylen vrålar: JAG ÄR TOM!

Men sen räcker det med att titta på nåt program om uteliggare eller nån som har parkinson och får (vaken) opereras i huvudet, och läkaren borrar medan gubben får ligga bakom nån plast...
Det finns fan värre grejer!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig men kan inte låta bli att asgarva när jag läser "får (vaken) opereras i huvudet" Du är ju för skoj.



Ps att tycka lite synd om sig själv för att man inte har mat är okej fast andra har det värre.



Kram

2011-02-23 @ 19:40:12
Postat av: Femma

MEN KOM HIT & ÄT HAR JAG JU SAGT!!!!!!!!!!!!!

2011-02-24 @ 10:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0