weekend with hockeyboy

Det tål kanske att sägas igen, men helger går så jägarns fort. Fredagen svischade förbi med femma och Lovis som sällskap. Vi drog först till coop o handlade. Alltså det är nog inte normalt att vara så glad för att storhandla, fick typ en tår i ögat när varor kunde läggas i vagnen. Mat är fantastiskt! Sen bjussade femma på halomiburgare och klyftpotatis och efterrätt. Att vi blev mätta är en underdrift, inte ens ett dugg sugna på nåt när vi kollade Sex and the city på kvällen.
Lördagmorgon var det dags att åka tåg, två timmars resa för att träffa Annica. Det klart värt det, vi pratar i mun om allt och inget och går på loppis och hittar INTE ETT JOTA. Så är det alltid, när man har pengar...
nej fast hon hittade en handduk och jag två vykort.
Fylla hanns med också. Ja alltså inte jag haha, när jag får i mig nåt med alkohol somnar jag som en gris. Så kul är jag med alcohol in the body. " Nu ska vi gå till puben!" Från soffan : zzzzzzzzzzzzzzzz
Men allvarligt, på tåget hem på kvällen kom det ett gäng med supportrar som skulle på hockey...
1. Det första de sa när de kom på: " Fan finns det nånstans man kan pissa?" Eh ja utanför tåget.
2. Trycker sig ner på sätena bredvid, pratar om nån tjej som en av supportarna tydligen lätt skulle kunna få , fast sist de sågs ute blev han så bajsnödig så han fick typ stänga dörren framför henne på toan, så jävla mycket ville hon ha honom.
You`re better of girl...tror inte att du missade så himla mycket och hur fräscht är det att GÖRA nåt efter att han har hmmmmm.

Kommentarer
Postat av: Annica

Så trevligt att ha dig här! tänker fortfarande på den galet goda semlan! Mmm....

2011-02-27 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0