Bu och bä lista

Ja det var ju jävligt kul (not!):

- Att läsa om teknikens utveckling i en bok ...( på engelska)
 från stenåldern där CD-Rom är den nya spännande uppfinningen
- Tack så mycket Moderaterna...för nu ska man tydligen betala tillbaka studielån samtidigt som man pluggar... och de var noga med att påpeka ( innan man ringde till dom och var förbannad) om jag inte pluggade nu skulle jag få betala det dubbla. Så jag ska vara så glad så glad att BARA få betala 4000 spänn i år. Tack tack!
- Sitta på universitetsbibblan och sippa kaffe i den här fina superseriösa termosmuggen :) samtidigt som man läser och läser...


- Grått grått grått...inte enda gnutta sol ute idag:(


Men däremot det här är kul!
- Imorrn kommer pengarna!
Herregud man kan ju köpa pålägg för första gången på flera veckor och fylla frysen! Herregud, man kan ju fan äta!

- Ikväll kommer Femma och vi ska spela spel!


Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

men fan vilken FIN mugg :-))

2011-01-18 @ 17:24:22
Postat av: emma

får jag vara med o spela spel nån gång?

2011-01-18 @ 20:35:18
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Femma

TACK för igår! Jag blev helt nykär i dig efter dom där filmerna. Men vi hann ju inte spela nåt! Vi får göra't snartsnart!

Puss!

2011-01-19 @ 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0