Det är inte mycket, men kanske en godbit...

Kroppen är en märklig mekanism, den kan styra hela känslan för världen från dag till dag. Från att dagen började bra med energi för att rätta uppsatsen i några timmar ( med kaffepaus :) och telefonsnack med Sus,  till att den blev nästintill platt som en pannkaka. Men det är ju bra att man efter drygt 10 år fattar " att  nej allt är inte hopplöst och skit" utan att det är tiden innan lingonveckan. Då får hormonerna fnatt och rusar in väggarna. 
Man kanske blir lite klokare med åldern hehe.
Choklad och te gör nog susen och lite bad med emma imorrn:).

Kommentarer
Postat av: Emma

mina lingon har redan kommit och mina hormoner sprutar åt alla håll! bad is good

2011-01-11 @ 21:39:26
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Emma

mina lingon har redan kommit o hälsat på o sprider med glädje mot mitt förtret mina hormoner överallt... bad is good...

2011-01-11 @ 21:41:36
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0