Familjen Hedennös

Det är fascinerande med tv-program som "Bachelor", som är grundat på the all american lifestyle där mannen som söker kvinnan i sitt liv ser ut som en lackad Ken docka... en av kvinnorna som eftersträvar denna lackade man ( som NATURLIGTVIS är officer och läkare inom armen) försvinner en efter en, de som får stanna tar emot en ros av Ken...och testas i hur de är med barn, för lets face it det är bra att ni har jobb nu tjejer men sen när jag valt dig till min fru...
Sen bryts den fina stämningen när en kvinna under en dejt berättar att hon varit gift innan.
Ken blir tom i blicken och säger senare "att det gör honom tveksam angående henne...för han ser ju på äktenskapet som en livslång relation".

Finns de här människorna på riktigt?!

Kommentarer
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

hehehe, tur jag väntade tills jag var 45 innan jag gifte mig. Hinner ju knappt skilja mig - inte innan jag blir pensionär i alla fall

:-)

2011-01-28 @ 17:31:51
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0