Klapp på kind, smäll på käft,

Här kommer godbitarna, uttryckens uttryck under nyårshelgen...

*mamman: Ja men se t.ex  på susie , hon har ju fortfarande inte blivit nåt... och hon är ju bra ändå...



* Mamman: ja och så är det ju du och det är ju jättebra att du kommit på vad du vill göra...och du får ju säkert jobb...sverige är ju stort...


*På nyårsafton, en person står i köket och vill göra guacemole, ser lite stirrig med blicken runt om i köket. tjejen som bor i huset frågar: vad letar du efter?
Han: diskbänken...


Lärdom: Man kan vara bra "fastän man inte blivit nåt" hehe och det blir mycket disk på nyåret.

Kommentarer
Postat av: emma

tack för att du kom hit o förgyllde vår nyårsafton... jijos kommentar till mig igår angående barnen... "det ser ut som dem älskar karin lika mycket som dej"

2011-01-02 @ 09:55:22
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: kakan

Nä va gulligt! Jag älskar er med!

Och tack så mycket för en jättefin nyårsafton!!!

2011-01-02 @ 11:52:56
URL: http://htt
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Hahaha, jag svimmar av. Så jag har inte blivit någonting!! :-)) Undrar vem som haft det mest välbetalda och "högsta" jobbet i den här familjen då - oj det var ju jag.

Man undrar vem i familjen hon tycker "har blivit något" då? Och vad blev hon!!!??? Sopa rent framför egen dörr innan man uttalar sig vore en idé. Man slutar aldrig förundras :-)

puss Sus

2011-01-02 @ 15:44:01
Postat av: Jenny

Hehehe Håller med ovanstående inlägg. Man ska sopa rent framför sin egen dörr först... man ska akta sig för att att uttala sig och sätta etiketter på folk..... Kram på dig kakan. Du e bäst och din syster verkar störtskön

2011-01-04 @ 09:06:00
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0