Tre grejer

Grattis susie, du får en massa beröm för headern du gjort till bloggen, du är så himla härlig och proffsig! :)( se inlägg med namnet repeat)

En cool grej:

* Insulinhundar
Är de inte helt fantastiska, personer med diabetes som behöver insulinsprutor kan ha hundar som är så jäkla duktiga och säger till sin matte/husse när de behöver insulin ( matten/hussen alltså, inte hunden). Det går ju en massa hjältehistorier om hundar som räddat livet på människor som legat i riskzonen att tappa medvetandet och att de krafsar och skäller tills människan gör som de säger. Fan vad bra!

En dålig ide:

* Gå till badhuset på jullovet! Man får ju nippran på att sockeröverdoserade barn som plaskar runt.

En plan:

* Imorrn har jag bytardag hos mig, man får ta med saker, kläder osv saker som man inte vill ha längre. Sen slänger man det i en hög och alla får ta det de vill ha!
Kul att ni kommer!


Kommentarer
Postat av: Annica

oj bra idé. ;D

2011-01-07 @ 17:22:53
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: emma

jag kommer!

2011-01-07 @ 19:47:36
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag kommer inte för jag har inget att ge bort hehehe - eller kanske har jag det - du får väl ta med lite hem när du kommer över nästa gång.

Jaaa, härlig och proffsig vet jag inte om jag känner mig som just nu när jag gör om min hemsida - TOTALT - Fan va tråkigt det är. Men måste det göras så måste det göras.

krm

Sus

2011-01-07 @ 19:57:18
Postat av: Siolia

Duktig sysster <3

Haha, tack..ja jag gillar lila :D

Haft en bra dag då?

2011-01-07 @ 20:22:12
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0