Vet inte vad rubriken ska vara...

Det är roligt när ni kommenterar, särskilt med sådant hat hehe som Femma och Sus gjorde i förra inlägget.
Tack!
Tog tag i skiten i går när jag krisat en stund, ringde och fick tjata och poängtera att "theres no money " till den skulden, så förhoppningsvis kommer handläggaren nu se över det och ge ett nytt besked, det är bara att protestera och sen ligger det i deras händer liksom.

Emma och jag var hurtiga igen, vi åkte och tränade vid 8...när klockan ringer känns det extremt lockande att ligga kvar, men när man väl är där och får träffa emma och sedan komma igång kommer en fin känsla av duktighet och ett gäng med endorfiner. En fin förmiddag:) Vi hann också in på Vilbergens bibliotek och köpte en påse böcker för 50 pix.

Bäst o köra på med läsningen, värdelöst att läsa texter på datorn, men hellre det än behöva köpa en tegelsten om det fantastiska world wide web :)



När det är oväder ute, vad gör man då för att roa sig på hotellrummet som luktar som Bengt Magnussons rökröst...
jo det här:)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har läst om rockjimmy för simon... den var jätte kul.. själv har jag läst ut 1/3 av en bok jag tog... så blir nog 6 böcker i januari... sen när vi kom hem från dagis läste vi ur roal dahl(?) boken... den var jätte spännande tyckte barnen...

fatta barnen sover redan???? de var helt slut...

2011-01-27 @ 17:56:50
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0