Vad håller, i längden

Jag tror att jag vill fortsätta på temat, att säga ja, att inte tänka. I förra inlägget kommenterades det att man ska säga ja och inte tänka. Just att tänka kan vara oerhört hämmande.
Hjärnan får liksom så mycket på en gång att istället för att följa impulsen, hamnar impulsen i skamvrån.
Sen är man ju kluven, för vissa gånger är det faktiskt smart att stanna upp, tänka efter och fråga sig: vill jag verkligen det här? Är det här bra för mig? Är det bra generellt?

Står i valet och kvalet, om man ska satsa på tapet eller måla fondväggen i vardagsrummet...
Eller tapetetsera hela vardagsrummet?
Vilken färg? Vilken tapet? Vad tröttnar man på? Vad håller i längden?
Funderar på randigt.
Nåja, dags o fixa lunch och dra till jobbet, jobbar kväll resten av veckan. Ob:).

Hur är era semestrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0