Hjälp/jaaaa!

Så var man receptionist/telefonist då och det i en handvändning. Och det var precis vad jag behövde, känts som jag gått och harvat i samma spår och att somrarna och dagarna är sig lika liksom, inte nåt direkt att bita i, ja ni vet...
Och sen får jag ett erbjudande som både skrämmer mig och gör mig så jäkla glad! Och nu, efter lång lång dag igår och lite mer intro idag och örat bär spår av headset, händerna märken av nycklar och servicehuskort och det inre av ny kunskap...då vore det rent skamligt och klaga!
Det är nytt, det funkar riktigt bra och vet ni, rädslor är bara farliga om man tror på dem.


Kommentarer
Postat av: Annica

Fan vad bra! roligt man blir alldeles till sig o så är det en härlig känsla med nya utmaningar som man dessutom klarar av! Njut:)

2011-06-29 @ 17:08:49
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Du är så jävla DUKTIG gumman. Perfekt avstamp för dig - det är nu det börjar - tjohoo!

2011-06-29 @ 22:45:32
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0