Lista

Fem saker att ha med till en öde ö, ifall man råkar hamna på nån nån gång, fast vi får ju hoppas att man inte sitter fast för alltid!

En dunk vatten
En fullladdad mobil
En båt
Ett stort badlakan
Solglasögon...
fasen, jag fuskar och lägger till en grej till, siffran fem är helt värdelös!
En keps

Nu förutsätter jag att det redan finns kokosnötter och bananer där hehe. Fast nu när jag läser listan är den ju typ värdelös, man lär ju ro bort med båten ändå....hm...stryker den...för vad är då hela meningen om man drar direkt...ersätter båten med en kniv. För man kan ju inte försvara sig så bra med en keps...

Vad skulle ni ha med er?


Kommentarer
Postat av: Hanna Wallin

Jag skulle nog ta med mig toapapper i alla fall. Tänk vad jobbigt att torka sig med löv hela tiden!

2011-06-20 @ 21:40:50
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Torka röven med löv är inte kul men jag står ut med det.

Jag tar nog med lite bruk så man kan mura något litet fint hus eller något.

Jag tar också med två dunkar vatten (då överlever jag dubbelt så länge som du hehehe)

Foton på ungarna så klart - ett måste.

En cross motorcykel för det finns säkert jätte coola ställen där man kan köra runt för fullt.

Ahaa - då behöver jag bensin också, fan då!

2011-06-21 @ 18:53:55
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0