Orka noja idag liksom...

Är det inte allmänt känt att när en harmonisk stämning lagt sig, när hjärtat slår lagom fort, när livet är som en ljuv sommartid....PANG!!!
Jag lovade mig själv att inte skriva sånt här med på bloggen, för hur kul är det liksom. Men jag skyller på hjärnan som snurrat och snurrat inatt och andra nätter och att den typ glömt ordet sova.
Var SJUTTON är lönen?  Har inte fått lönespec för maj, har inte fått pengar för maj, har inte nån jäkla möjlighet att kunna ringa/kontakta jobbet för jippi, det är ju MIDSOMMARAFTON idag, hipp hipp hurra!
Om den inte kommer på måndag är jag körd...
Men å andra sidan verkar det ju tyvärr vara nåt som går, alltså inte att vara körd, utan att löner uteblir...kolla på saab-situationen.
Och många av dem som jobbar där har familj och fler räkningar att betala, så körd är kanske att ta i. Får i nödfall låna resten av hyran, tur att man är sparnörd resten av året. Även om de pengarna ju skulle gå till juli...jaja
glad midsommar!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0