smatter smatter plask

Sommar sommar sommar...nynnande....
Ja för det är det ju. Regnet öser ner på asfaltens gråa yta, det slår ner på fönstren.
Det är skönt att vakna, under ett lagom varmt täcke, med fönstret på glänt, med ljudet av regnet utanför.
Det är inte skönt att sedan gå upp, för här går ju inte att ligga o dra. Samtal om magisteruppsatsen med lärare, lägenhet ska städas och engångsgrillar ska inhandlas till i morrn, för då kommer A och vi ska grilla, äta, sitta/ligga på picknickfilt med moln på, vi ska sitta i parken och förundras eller nåt:)
Hur som helst , har det väldigt gött i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Skönt att du har det bra gumman. Själv är jag pissarg för en jävla kärring har mosat ner 8 meter av min häck, staket samt betongkant. MEN hade hon kommit typ 15 cm längre till vänster så hade hon vält bilen ner i mitt stora hål som jag grävt där - och tur i oturen med är att det spöregnade så jag stod inte just där dom kom (där jag normalt står och väljer stenar till min mur. Tur också att hon inte smashade in i min nybyggda mur för då hade jag fan mörtat na´ - Tror domaren hade friat mig för man får väl mörda folk som förstör murar - eller hur är med det - kanske tänker fel :-)

2011-06-23 @ 20:11:23
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0